L’etapa d’educació primària té per finalitat proporcionar a tots els alumnes els elements necessaris que els permetin l’adquisició de les competències bàsiques i desenvolupar les seves capacitats. Treballem per formar alumnes autònoms, amb criteri, iniciativa, motivació i amb actitud d’esforç. Potenciem les habilitats i els talents dels nostres alumnes perquè aprenguin a ser, a conviure, a conèixer i a fer. Per això, apostem per l’ús de metodologies actives i activitats que complementen el currículum, on l’alumne és el centre del procés d’ensenyament-aprenentatge.
En consonància amb l’era digital, impulsem també l’ús de les noves tecnologies com a eines de suport dels aprenentatges.
Els espais d’aprenentatge possibiliten la comunicació i la relació amb altres infants i mestres i ofereixen activitats i materials que estimulen la curiositat, la capacitat creadora i el diàleg. En grups reduïts posem en pràctica els múltiples talents que cada persona té. Oferim 7 espais d’aprenentatge, que els nens i nenes poden escollir autònomament, per tal de potenciar les intel·ligències múltiples.
El treball per projectes esdevé un aprenentatge autèntic perquè és significatiu i contextualitzat. Treballem per desvetllar en l’alumnat el seu interès per aprendre, l’hàbit de qüestionar-se i fer-se preguntes sobre el món que l’envolta i l’habilitat de cercar i trobar respostes als reptes que se li plantegen. Treballant de forma cooperativa, els alumnes s’organitzen per aconseguir transformar els aprenentatges en un producte final.
Per a una millora de la competència lectora de tot l’alumnat, oferim activitats i material adaptats a les necessitats de l’aula. L’objectiu és que els alumnes s’endinsin en el fantàstic món de la lectura, estimin els llibres i esdevinguin lectors competents.
La neurociència ens ha confirmat que sense emoció no hi ha aprenentatge. És per això que volem despertar la curiositat i l’interès dels alumnes en cadascuna de les activitats, de manera que proposem l’aprenentatge de les matemàtiques des de l’experimentació i la manipulació en contextos concrets, reals i pràctics, que faciliten la comprensió dels conceptes matemàtics a partir de les pròpies vivències.
Dins de l’horari escolar, impartim un conjunt d’activitats complementàries a tots els alumnes de primària de l’escola. Les activitats complementàries ajuden a completar la formació integral dels nens i les nenes i a desenvolupar les seves habilitats i talents personals:
Consulta’n els detalls al pdf adjunt.
Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de l'escola.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola